19 دی: مرکز مدیریت راه‌ها، در پی ورود سامانه بارشی جدید به کشور از شروع بارش برف و باران در راه‌های هشت استان خبر داد و وضعیت ترافیک ورودی به تهران را نیز سنگین اعلام کرد.
بر اساس اعلام این مرکز از آخرین وضعیت جوی راه‌ها، هم اکنون در برخی از محورهای استان‌های کرمانشاه، آذربایجان شرقی، زنجان، آذربایجان غربی، کردستان، همدان و مرکزی بارش برف و باران گزارش شده است.
در مسیرهای منتهی به شمال کشور نیر هم اکنون بارندگی گزارش نشده و ترافیک در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین- رشت روان است.
آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز حاکی از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج حدفاصل «استاندارد» تا پل «کلاک‌» و ترافیک سنگین در محور شهریار به تهران در اکثر مقاطع است.
بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌ها، محور قدیم خرم‌آباد- پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم‌آباد- پل زال و محور خرم‌آباد- کوهدشت انجام می‌شود. همچنین محورهای ریگان- ایرانشهر و محور قدیم مشهد- ملک‌آباد، پونل- خلخال، جاسک- بشاگرد و کلات- درگز مسدود شده‌اند.
محورهای دارای انسداد فصلی هم شامل لاسم- ارجمند، وازک- بلده، سروآباد- پاوه، سی‌سخت- پادنا، محور جدید هشتگرد- طالقان و گنجنامه- تویسرکان است.

  • نویسنده :
  • منبع :