19 دی: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تجاوزگری و حمله ناکام اخیر به یکی از کارگاه های وزارت دفاع در اصفهان را محکوم و اعلام کرد که این تجاوزگری در راستای خدمت به رژیم صهیونیستی و اهداف توسعه طلبانه آن است.
به گزارش پایگاه خبری «العهد»، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس در اظهاراتی گفت که این جنبش تجاوزگری ناکام با ریزپرنده ها به یکی از کارگاه های وزارت دفاع در اصفهان را محکوم می کند.
وی تاکید کرد که این تجاوزگری در راستای خدمت به رژیم صهیونیستی و اهداف توسعه طلبانه آن است.
این محکومیت جنبش حماس پس از آن بیان شد که وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کرد: شامگاه شنبه - هشتم بهمن - یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان مورد حمله ناموفق ریزپرنده‌ها قرار گرفت که یکی از آنها با اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر در تله های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.
در بیانیه وزارت دفاع که به دنبال وقوع حادثه انفجار در یکی از صنایع دفاعی اصفهان منتشر شد، آمده است: این حمله ناموفق شامگاه هشتم بهمن ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۳:۳۰ صورت گرفت که با پیش بینی ها و تمهیدات پدافندی حمله ریزپرنده ها با موفقیت دفع شده است.
این بیانیه می افزاید: این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد شده که به فضل الهی خللی در تجهیزات و ماموریت های مجموعه ایجاد نکرده است.

  • نویسنده :
  • منبع :