19 دی: رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر روش‌های اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم به زلزله‌زدگان خوی را تشریح کرد.
وحید سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره روش‌های کمک به زلزله‌زدگان خوی گفت:‌ فراخوان هلال احمر برای دریافت کمک‌های مردمی‌ به زلزله‌زدگان خوی صادر شده و در همین راستا از مردم تقاضا می‌شود هلال احمر را در تامین هیتربرقی و پتو برای کمک به زلزله‌زدگان «خوی» یاری کرده و در صورت تمایل به اهدای کمک‌های نقدی، مبالغ کمک را به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ نزد بانک مرکزی و به نام جمعیت هلال احمر واریز کنند.
وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمراقدام به اجرای طرح کمک‌های مردمی «مهر تابان» کرده است، گفت: در همین راستا نیز از مردم دلسوز و مهربان ایران می‌خواهیم که با کمک نقدی در تهیه لوازم لازم برای زلزله زدگان شهرستان خوی هلال احمر را یاری کنند و مبالغ اهدایی خود را به شماره حساب و کارت زیر واریز کنند.
شماره حساب: ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ 
شماره کارت: ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶
به گفته رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، هموطنان همچنین می‌توانند با کد دستوری #۳*۱۱۲* مبالغ کمک خود را به حساب هلال احمر انتقال دهند.
سلیمی درباره اینکه آیا امکان ارائه کمک‌های غیرنقدی به زلزله‌زدگان نیز وجود دارد یا خیر، گفت:‌ در حال حاضر بیشترین کمک غیر نقدی مورد نیاز وسایل گرم‌کننده مثل هیتربرقی و پتو است و مردم می‌توانند این اقلام را به شعب جمعیت هلال احمر در سراسر کشور تحویل دهند.
  • نویسنده :
  • منبع :