19 دی: یادگار امام (ره) با بیان اینکه باید امیدی در دل‌ها ایجاد کنیم تا امید کج اندیشان را بر باد دهیم گفت: باید نقاط درخشان جامعه را بیان کنیم. امروز با امپراطوری رسانه‌ای مواجه هستیم که می‌خواهد امید مردم را بر باد دهد.
سید حسن خمینی صبح امروز در مراسم تجدید میثاق هیئت دولت با بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: امیدی باید در دل مردم ایجاد کنیم که امید کج اندیشان را بر باد دهد، ایجاد این امید البته لوازمی دارد که بخشی از آن مربوط به آیندگان است.نقاط پررنگ جامعه را بیان کنیم.
وی تاکید کرد: روح امیدبخشی امروز وظیفه همه است. البته اتکا ما به خداست و تا امروز هم به تعبیر امام با توکل به خدا و وحدت کلمه آمده‌ایم. باید امیدی در دل‌ها ایجاد کنیم تا امید کج اندیشان را بر باد دهیم.
وی با بیان این‌که «اگر امروز امام بزرگوار ما بودند، بحث یأس امید را مطرح می‌کردند» افزود: روح امیدبخشی امروز وظیفه همه است. البته اتکا ما به خداست و تا امروز هم به تعبیر امام با توکل به خدا و وحدت کلمه آمده‌ایم.
سیدسن خمینی خاطرنشان کرد: باید نقاط درخشان جامعه را بیان کنیم. امروز با امپراطوری رسانه‌ای مواجه هستیم که می‌خواهد امید مردم را بر باد دهد.
وی با بیان این‌که «نقاط ضعف را برای حل بگوییم، نه برای مچ‌گیری و یأس آفرینی» اظهار کرد: اتفافات پاییز امسال، امید مردم را هدف گرفته بود. چون می‌خواست بگوید توانایی حل مشکلات در کشور وحود ندارد. این امید را باید مأیوس کرد.
وی گفت: مشکلات زیاد است، اما باید به گونه‌ای کشور را اداره کرد که بدانند توانایی حل مشکلات وجود دارد.


  • نویسنده :
  • منبع :