19 دی: مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: فرهاد میثمی در اعتصاب غذا نیست؛ وی در گذشته اعتصاب غذا کرد که پس از مداخلات پزشکی و صحبت های انجام شده از تصمیم خود منصرف شد.
به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، از شب گذشته انتشار عکس‌های فرهاد میثمی که از پنج مرداد ماه سال 1397 و در پی قطعی شدن حکمش در زندان به سر می‌برد توجه کاربران را به خود جلب کرده است.
فرهاد میثمی با اتهام توهین به مقدسات و اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت ملی محاکمه و پس از ورود به زندان در سال ۹۷ اقدام به اعتصاب غذا در یک بازه زمانی موقت کرد.
با توجه به اینکه او سابقه بیماری کولیت دارد، در همان مقطع زمانی مقداری وزن از دست می دهد اما با مداخلات پزشکان و رایزنی های صورت گرفته از سوی مسئولان زندان سرانجام اعتصاب غذای خود را شکست و تحت درمان پزشکی و دارویی قرار گرفت.
بنابر این گزارش؛ از شب گذشته عکس‌هایی از فرهاد میثمی در فضای مجازی منتشر شد که پیگیری‌های روابط عمومی سازمان زندانها نشان می‌دهد فرهاد میثمی در این دوره خاص اعتصاب غذا نکرده است اما به هم بندی‌ها و مسئولین زندان اعلام کرده است که من کمترین مقدار غذا را مصرف می کنم.
اکنون با توجه به نظارت کادر زندان و گزارش‌های ارسال شده به مسئولین زندان رجایی شهر، وضعیت عمومی نامبرده به طور مرتب تحت نظر پزشک مقیم زندان بوده و حال عمومی اش مناسب گزارش شده است.


  • نویسنده :
  • منبع :