19 دی: مدیر امور فناوری اطلاعات جشنواره بین المللی فیلم فجر گفت: با نزدیک شدن به آغاز اکران‌ها در ۳۱ استان کشور فروش بلیت جشنواره فجر ۴۱ برای استان‌ها از امروز یکشنبه آغاز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، میلاد شُکرخواه اعلام کرد: همزمان با آغاز اکران‌های فیلم‌های چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر فروش بلیت برای 31 استان‌ از ساعت ۱۸ بعداز ظهر یکشنبه ۱۶ بهمن به صورت برخط از طریق سامانه‌های آی‌تیکت، ایران‌تیک و گیشه هفت آغاز می‌شود.
وی افزود: امکان خرید بلیت فیلم‌های جشنواره برای هر شماره تلفن همراه در هر سامانه‌ فروش بلیت، چهار قطعه بلیت از هر فیلم خواهد بود. البته بلیت های خریداری شده امکان ابطال یا تعویض ندارند. بنابراین تماشاگران با دقت نظر کافی در زمان خرید بلیت به انتخاب سینما، سالن و سانس نمایش اقدام کنند.
شُکرخواه ادامه داد: به منظور سهولت در خرید و امکان خدمات‌دهی مطلوب به تماشاگران عزیز، مرکز تماس سامانه‌های فروش بلیت مندرج در سامانه ها، روزانه از ساعت ۹ تا ۲۳ پاسخ‌گوی تماس‌های تلفنی مخاطبان است.
چهل‌و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به عنوان مهم‌ترین رویداد رقابتی سالانه در این عرصه از ۱۲ بهمن آغاز شده و تا جمعه 21 بهمن ادامه خواهد داشت که ۲۴ اثر در بخش سودای سیمرغ به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت. شعار این دوره از رویداد هنری «اخلاق، امید و آگاهی» است. 
  • نویسنده :
  • منبع :