19 دی: دادستان کرمان درباره ماجرای قتل موبد زرتشتی و دو تن دیگر به دست افراد ناشناس توضیحاتی ارائه کرد.

سالاری دادستان عمومی و انقلاب کرمان از کشف ۳ جسد در ویلایی در ماهان خبرداد، گفت: این جسد‌ها در چند روز گذشته کشف شده اند.

او در خصوص جزئیات این قتل گفت: مجموعه دستگاه قضا و پلیس آگاهی به محض اطلاع از قتل پیگیری و تحقیقات این موضوع در دستور کار قرار داد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان از نتایج خوب این تحقیقات خبرداد و گفت: در خودروی یکی از مقتولان ۱۰ هزار دلار آمریکایی کشف شده که مشخص می‌شود انگیزه قتل اختلافات مالی بوده است.

سالاری میانگین سنی مقتولین را ۴۰ تا ۵۰ سال اعلام کرد و افزود: یکی از مقتولین از اقلیت‌های مذهبی زرتشتی بوده است و دو نفر دیگر مسلمان بودند.

او گفت: بررسی موضوع بدون توجه به ملیت به همت اکیپ ویژه از پلیس آگاهی و کارآگاهان و بازرس ویژه قتل در حال بررسی است و با روشن شدن موضو ع انگیزه قاتلان از ارتکاب این قتل اطلاع رسانی خواهد شد.

دادستان کرمان گفت: قتل این سه فرد در کرمان صورت گرفته و اجساد به ویلا منتقل شدند که با مراجعه به ویلا این اجساد کشف و اطلاع رسانی شده است.

بر پایه این گزارش، موبد آرش کسروی سال گذشته برای آیین درگذشت پدر خود داریوش کسروی از کالیفرنیا به ایران، شهر کرمان سفر کرد و برای رسیدگی به کار‌های انحصار وراثت در کرمان سکونت گرفت.

چندی پیش موبد کسروی به همراه دو تن از دوستانش ناپدید می‌شوند. پس از جست‌وجو از خانه مسکونی اثری از وی پیدا نمی‌شود. بستگان پلیس آگاهی کرمان را در جریان رخداد گم شدن موبد و دو تن از همراهانش می‌گذراند. پس از سه روز پیکر بی‌جان آنان در شهر ماهان پیدا می‌شود.

  • نویسنده :
  • منبع : خبرگزاری صدا و سیما