19 دی: جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف هزار و ۵۰۰ تُن پیاز که در یک انبار دپو شده بود در عملیات مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی فرماندهی انتظامی نجف آباد خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار داشت: در پی افزایش قیمت پیاز در بازار و بروز نارضایتی‌هایی در بین مردم، مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد در اجرای طرح تشدید مقابله با احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم از دپوی مقدار زیادی پیاز در انباری واقع در یکی از محل‌های این شهر مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی، از این انبار بازرسی کردند و در نتیجه مقدار هزار و ۵۰۰ تُن پیاز که با هدف توزیع خارج از شبکه دپو شده بودند را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: فردی که اقدام به دپوی این مقدار پیاز کرده بود شناسایی و در بررسی‌های دقیق صورت گرفته مشخص شد وی بجای توزیع پیازها در داخل استان با قیمت بیشتری به استان‌های دیگر ارسال می کرده است.

سردار هاشمی فر با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش پیازهای مکشوفه را ۳۷۰ میلیارد ریال ارزیابی کردند عنوان داشت: در نهایت پرونده این تخلف صورت گرفته برای رسیدگی قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در خاتمه خاطر نشان کرد: پلیس به صورت هوشمندانه تخلفات بازار را رصد کرده و با افراد سودجو و فرصت طلبی که بخواهند برای کسب منافع خود معیشت مردم را به مخاطره بیاندازند برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

  • نویسنده :
  • منبع :