امسال سالگرد پیروزی انقلاب را در حالی برگزار می‌کنیم که پس از گذشت 44 سال از پیروزی ملت ایران این انقلاب با سخت‌ترین چالش و گرفتاری خود روبرو شده است. انقلابی که بارها توطئه‌ها و خطرات بسیاری را از همان روزهای اول پیروزی پشت سر گذاشته بود این بار با اعتراضات گسترده‌ای روبرو شد که دستاویز دشمنان کینه‌توز نظام و انقلاب برای رسیده به اهداف شومشان قرار گرفت.
 امروز به واسطه نارضایتی و بی‌اعتمادی به وجود آمده بین بخش مهمی از مردم و نظام، همه کسانی که نسبت به انقلاب و آرمان‌های امام و مردمی که تلاش کردند تا آرمانی‌ترین انقلاب را به پیروزی برسانند، احساس دین می‌کنند. مسئولیت مضاعفی را دارند تا از یک طرف تلاش کنند تا پیرایه‌هایی که نظام و انقلاب به خود گرفته و موجب رنجش مردم شده است را از دامن کشور پاک کنند از دیگر سو مراقب دشمنان باشند که این کشور را دوباره به یغما نبرند.
 رهبر انقلاب روز گذشته در دیدار یا فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش لازمه حیات و پویایی انقلاب را توجه به رفع نیازها دانستند و با تمرکز و تأکید بر یک نیاز اساسی و مهم یعنی «اتحاد ملی» گفتند: اتحاد ملی نقش بسیار مهمی در پیروزی و پیشرفت انقلاب داشت و سدّ و دیواره‌ای محکم و سر به فلک کشیده در برابر دشمن است که باید امروز هر چه ممکن است این وحدت افزایش پیدا کند.
ایشان با بیان اینکه اختلاف‌هایی قهراً وجود دارد اما نباید آنها را به گسل تبدیل کرد خاطرنشان کردند: ایجاد بدبینی میان دسته‌جات سیاسی، بی‌اعتمادی مردم نسبت به یکدیگر و نسبت به حکومت و ایجاد بدبینی بین سازمانها، جزو راهبردهای تحقق اهداف بدخواهان ایران است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، ۲۲ بهمن امسال را مظهر اتحاد ملی خواندند و گفتند: به توفیق الهی ۲۲ بهمن امسال مظهر حضور، عزت، اعتماد مردم به یکدیگر و اتحاد ملی است.


  • نویسنده :
  • منبع :