19 دی: رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حماسه آفریدند، گفت: پروژهٔ درهم‌شکستن اتحاد ملت با تدبیر خود مردم شکست خورد.
محمدباقر قالیباف پس از راهپیمایی پرشور مردم ایران در سالروز پیروزی جشن انقلاب در پیامی گفت: مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه آفریدند؛ همهٔ کسانی که دلسوز ایران هستند و قلبشان برای این آب و خاک و سرافرازی نسل‌های آینده این کشور می‌تپد، راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ را در تقویم افتخارات ملت ایران ثبت کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: پروژهٔ درهم‌شکستن اتحاد ملت با تدبیر خود مردم شکست خورد. ما مسئولان باید به خود یادآور شویم که این حضور حماسی و بی‌نظیر مردم به خاطر ما نیست، بلکه برای حراست از اتحاد ملی و حفاظت از استقلال و تضمین امنیت و آرامش این آب و خاک است؛ مردم سربلند ایران از خون پاک جوانان خود که جان شیرین را فدای سربلندی ایران کردند مراقبت می‌کنند و نخواهند گذاشت بدخواهان ایران و انقلاب اسلامی، عزت و شرف ملی را در هم بشکنند.
قالیباف در این پیام کم‌کاری یا توجیه مشکلات و بی‌توجهی به گلایه‌های بحق مردم جفا به انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: ما موظفیم با بیشتر و بهتر کارکردن و نشان‌دادن کارآمدی دین در ادارهٔ حکومت، دِین خود را به مردم ادا کنیم.
وی خاطرنشان کرد: به سهم خود از آحاد ملت شریف ایران در شهرها و روستاها که با حضور در راهپیمایی امروز ۲۲ بهمن ماه دشمنان ایران را ناامید و دوست‌داران ایران را دلگرم کردند صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

  • نویسنده :
  • منبع :