19 دی: با توجه به تاثیرات جوی بر پروازها و تداوم بارش برف و باران در کشور، برخی از پروازها با تاخیر مواجه شدند و از این رو مسافران پیش از حرکت به سمت فرودگاه، باید آخرین وضعیت پرواز خود را بررسی کنند.
به‌دنبال شرایط جوی و بارش برف و باران در تهران،  فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه پروازی اعلام کرد: علی‌رغم بارش سنگین برف، با تلاش تیم عملیات برف‌روبی کلیه سطوح پروازی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد پاکسازی شده و با افزایش دید افقی به ۴۰۰ متر عملیات پروازی فرودگاه از سرگرفته شد.
اگرچه به گفته روابط عمومی فروگاه مهرآباد، در حال حاضر پرواز لغوشده‌ای وجود ندارد، با وجود این به‌دلیل تداوم بارش برف و باران، برخی از پروازها با تاخیر مواجه شده است.
از این رو توصیه می‌شود قبل از حرکت به سمت فرودگاه از وضعیت پروازی خود با شماره‌های ۱۹۹ وشماره ۰۲۱۶۱۰۲۱ تماس گرفته و اطلاعات پرواز خود را دریافت کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت www.mahrabadairport.ir آخرین وضعیت پرواز خود را کنترل کنید.
همچنین جواد صالحی -مدیرکل دفتر ارتباطات و اطلاع رسانی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) - اظهار کرد: با توجه به مشاهدات میدانی، بارش برف از ساعاتی قبل در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) آغاز شده و در حال حاضر با شدت ادامه دارد. همکاران و عوامل مربوطه در حال انجام عملیات اوره‌پاشی هستند و وضعیت سطوح پروازی مطلوب و پروازها در حال انجام است.
در عین حال مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه از طریق سایت فرودگاهی شهر امام خمینی به آدرس ikac.ir و بخش اطلاعات پرواز یا ۵۱۰۰۱۱۸ در ارتباط باشند و از شرایط پروازی مطلع شوند.

  • نویسنده :
  • منبع :