19 دی: رییس کل دادگستری کردستان گفت: با فرد یا افراد خاطی قصر در جریان کشته شدن جوان اهل شهرستان سقز، برخورد قاطع می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی شامگاه یکشنبه درباره کشته شدن مختار فتحی جوان اهل شهرستان سقز اظهار کرد: بلافاصله پس از این اتفاق، دادستانی شهرستان سقز به ماجرا وارد و در شعبه بازپرسی دادسرای سقز پرونده قضایی تشکیل شد.
وی افزود: ۲۹ بهمن ماه امسال در مواجهه یکی از ماموران انتظامی شهرستان سقز با فرد متوفی (مختار فتحی) این فرد با شلیک گلوله کشته می شود.
رییس کل دادگستری کردستان اضافه کرد: بلافاصله پس از این اتفاق و با شکایت اولیای دم و ورود دادستان عمومی و انقلاب سقز، پرونده قضایی در شعبه بازپرسی دادسرای این شهرستان تشکیل و مامور انتظامی با قرار متناسب بازداشت و روانه زندان شده است.
حجت الاسلام حسینی از تکمیل تحقیقات قضایی در این باره خبر داد و تاکید کرد: با هرگونه تخلف و یا جرم ارتکابی توسط مامور انتظامی یا افراد خاطی در این پرونده مطابق قانون برخورد خواهد شد و نتیجه به‌اطلاع عموم خواهد رسید.
رییس کل دادگستری کردستان همچنین هرگونه فضاسازی و شایعه پراکنی رسانه‌های معاند و ضدانقلاب در خصوص برخورد با فرد متوفی را به دلیل شعارنویسی رد کرد.

  • نویسنده :
  • منبع :