19 دی: عاملان به رگبار بستن و قتل دو جوان 20و 33ساله در شهرستان بندرعباس پس از دو ساعت از ارتکاب قتل در بندرخمیر بازداشت شدند.

سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان صبح سه شنبه اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره دو جوان 20 و 33 ساله در شهرستان بندرعباس و متواری شدن قاتل یا قاتلان، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و تحقیقات میدانی در محل وقوع حادثه مشخص شد دو نفر با خودرو پژو پارس مشکی فاقد پلاک با اسلحه کلاش اقدام به تیراندازی و قتل دو نفر نموده و اقدام به فرار کرده اند.
این مقام انتظامی استان اظهار داشت: با اجرای طرح مهار و کنترل لحظه ای سایر مبادی خروجی استان ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی کنجی شهرستان خمیر حین بررسی دقیق خودروهای عبوری محور خمیر به لارستان به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکی مشکوک شده و خودرو را متوقف کردند.
سردار غلامرضا جعفری خاطر نشان کرد: در بررسی اولیه راننده و سرنشین که هیچ گونه مدارکی همراه نداشته هویت خود را جعلی اعلام نموده و متهمان قصد تمرد و متواری شدن را داشتند که با هوشیاری مامورین دستگیر و در بررسی دقیق تر مشخص شد متهمان در بندرعباس مرتکب قتل شده و متواری می باشند که در بازرسی از خودرو یک قبضه سلاح سرد از نوع قمه که در زیر صندلی خودرو جاساز شده بود کشف شد.
فرمانده انتظامی هرمزگان بیان داشت: قاتلان متواری دستگیر شده به بندرعباس انتقال و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

  • نویسنده :
  • منبع :