19 دی: رئیس کل دادگستری استان البرز با اعلام بازداشت عوامل شهادت یک مامور نیروی انتظامی در چهارباغ، از دستور برای تسریع در محاکمه عوامل آن خبر داد.
حسین فاضلی هریکندی روز سه شنبه دوم اسفند با اعلام خبر بازداشت عوامل شهادت یکی از درجه داران نیروی انتظامی در شهرستان چهارباغ، از دستور ویژه برای شناسایی و بازداشت عوامل این تیراندازی از همان ساعات ابتدایی خبر داد و گفت: متاسفانه روز گذشته در جریان تعقیب و گریز عوامل فروش مواد مخدر در محدوده شهرستان چهارباغ، یکی از درجه داران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان به نام «محمد مهدی وکیلی» بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید که بلافاصله دستور لازم برای شناسایی و بازداشت عوامل این جنایت صادر شد.
رئیس کل دادگستری استان البرز با تاکید بر اینکه اشد مجازات در انتظار عوامل این جنایت خواهد بود از دستور برای تسریع در تحقیقات مقدماتی و محاکمه خبر داد و متذکر شد: هر گونه تعدی به جایگاه نیروی انتظامی و مامورین خدوم آن با سرعت و جدیت توسط دستگاه قضایی استان مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

در همین رابطه، فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ۶ نفر از عوامل شهادت مامور پلیس البرز در این استان در کمتر از هفت ساعت خبرداد.

سردار حمید هداوند اظهار کرد: شب گذشته "محمد مهدی وکیلی" از ماموران پلیس شهرستان چهارباغ در درگیری مسلحانه با فروشندگان مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نایل شد.
وی اضافه کرد: این مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان چهارباغ در عملیات تعقیب و گریز فروشندگان مواد مخدر در سطح این شهرستان مورد حمله مسلحانه قرار گرفت.
هداوند بابیان اینکه عامل اصلی شهادت محمد مهدی وکیلی با ضرب گلوله زمین گیر شده است، گفت: ۶ عامل دیگر در چند عملیات مختلف دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه مقادیری مواد مخدر نیز در این عملیات کشف و ضبط شده است، اعلام کرد: اخبار تکمیلی متعاقبا به عرض ملت شریف ایران اعلام خواهد شد.

  • نویسنده :
  • منبع :