19 دی: رئیس اورژانس کرمان گفت: وزیر ورزش و جوانان همچنان در بخش مراقبتهای ویژه تحت مراقبت قرار دارد و سطح هوشیاری ایشان قابل قبول است.
محمد صابری صبح جمعه در جمع خبرنگاران بیان کرد: از ۱۸ مصدومی که به بیمارستان منتقل شدند، شب گذشته ۲ نفر با حال عمومی خوب ترخیص شده‌اند در حال حاضر مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد نیز ترخیص شد.
وی عنوان کرد: ۱۵ نفر دیگر از مصدومان در بیمارستان بستری و تحت نظر هستند، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی که دیشب هوشیاری پایین داشتند امروز در حالت هوشیاری پایدار قرار دارند و صحبت می‌کنند اما نیاز به ادامه تکمیل درمان دارند.
صابری افزود: وزیر ورزش و جوانان و مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان وضعیت دیشب را کماکان دارند و هوشیاری آنها در حد ۸ و ۹ و قابل قبول است اما در مورد این دو نفر نیز جای نگرانی نیست و به مرور بهبودی حاصل می‌شود.
وی بیان کرد: سایر مصدومان که دچار شکستگی شده بودند خوشبختانه حال عمومی آنها خوب است و تحت نظر و هوشیار هستند. برخی از این افراد نیاز به عمل جراحی دارند و از صبح امروز عمل‌های جراحی لازم روی این افراد نیز شروع شده است.
رئیس اورژانس کرمان گفت: جای نگرانی در خصوص هیچکدام از مصدومان وجود ندارد، نماینده شهرستان بافت نیز کاملاً هوشیار هستند و فقط شکستگی پا دارد.
وی در خصوص انتقال مصدومان به تهران نیز گفت: نیازی به انتقال هیچیک از بیماران وجود ندارد زیرا همه امکانات تخصصی در بیمارستان شهید باهنر کرمان وجود دارد اما هواپیما اورژانس از دیشب در فرودگاه کرمان مستقر شده است.

  • نویسنده :
  • منبع :