19 دی: وزیر اطلاعات با بیان اینکه در اغتشاشات خیابانی اخیر، دشمن به دنبال براندازی نظام بود، تصریح کرد: در اصفهان یک تیم ضد انقلاب کشف شد و یک تیم هم با وجود آموزش‌هایی که دیده بودند، موفق به اجرای عملیات خود نشد.
حجت الاسلام و المسلمین سیداسماعیل خطیب شنبه شب در نشست شورای تامین استان خوزستان که در محل استانداری برگزار شد اظهار داشت: مردم این سرزمین با وجود همه دشمنی ها، از اسلام، انقلاب و وحدت شان حمایت کرده و در مقابل تمام این دشمنی ها ایستادگی کردند.
وی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: پاسداران ما با تاسی از امام حسین(ع) همواره نگهبان انقلاب و اسلام بوده اند و جانبازان ما نماد ایثارگری، استقامت و ولایتمداری هستند.
وزیر اطلاعات گفت: مردم خوزستان از زمان انقلاب تا به امروز با وجود همه فتنه‌های دشمنان، با وحدت خود در برابر نفوذ آنان ایستادگی کرده و نشان داده اند که همیشه پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران هستند.
وی افزود: مردم ما بدانند تا زمانیکه همه ما در اطاعت از ولی فقیه و نائب امام زمان (عج) تلاش کنیم، لطف خدا شامل ما خواهد بود. ما وظیفه داریم در برابر فتنه گری دشمنان تمام ابزار و امکاناتمان را بکار بگیریم زیرا دشمن با استفاده از ابزارهای رسانه ای مختلف، به دنبال تاثیرگذاری بر اراده مردم است.
خطیب با بیان اینکه امنیت اگر متکی به مردم و بر پایه مردم طراحی شود پایدار می ماند و در برابر نفوذ دشمن مقاوم است افزود: در کشور ما اقوام، مذاهب و طوایف مختلف بسترساز این امنیت هستند.
وی بیان کرد: در اغتشاشات خیابانی اخیر، دشمن به دنبال براندازی نظام بود اما به لطف خداوند و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و همراهی نیروهای مسلح و همچنین بصیرت مردم، نقشه دشمن با شکست مواجه شد.
وزیر اطلاعات گفت: در اصفهان یک تیم کشف شد و یک تیم هم با وجود آموزش هایی که دیده بودند، موفق به اجرای عملیات خود نشد. همچنین یک عملیات را هم در کرج جعل کردند برای اینکه بتوانند با آن برای خودشان آبرو بخرند اما این جعلیات و خبرسازی ها عمر کوتاهی خواهد داشت.
وی افزود: امنیت از طریق قراردادها و تفاهم نامه‌ها با رژیم کودک کش صهیونیستی بدست نمی‌آید بلکه امنیت از درون خود و با همکاری کشورهای همسایه ایجاد می‌شود.
خطیب گفت: رژیم صهیونیستی امروز به دنبال ایجاد سامانه دفاعی یکپارچه در منطقه است در حالی که در برابر فلسطینیان سرشکسته شده و این اقدامات نتیجه‌ای غیر از تاراج کردن سرمایه کشورها ندارد.
وی افزود: با تلاشی که دولت آقای رئیسی در ایجاد روابط خوب و متقابل و مشارکتی با کشورهای همسایه دارد امیدواریم مابین ایران و این کشورها یک امنیت استوار و موثر پایه ریزی کنیم.

  • نویسنده :
  • منبع :