19 دی: امیر سرتیپ حمزه بیدادی گفت: رزمندگان منطقه‌ جنوب غرب ارتش طی یک عملیات، مقادیری سلاح و مهمات که قاچاقچیان قصد ورود به کشور را داشتند، کشف و ضبط کردند.

امیر سرتیپ حمزه بیدادی، ارشد نظامی ارتش در جنوب غرب کشور گفت: رزمندگان منطقه‌ جنوب غرب ارتش در حین گشت‌زنی و در طی یک عملیات موفق، توانستند مقادیری سلاح و مهمات که قاچاقچیان قصد ورود به کشور را داشتند، کشف و ضبط کنند.
ارشد نظامی ارتش در جنوب غرب کشور افزود: مرزداران قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش در درگیری با قاچاقچیان سلاح در منطقه مرزی حوزه استحفاظی این قرارگاه، ۱۴ قبضه اسلحه کلاشینکف کشف و ضبط کردند.
وی با تاکید بر برخورد جدی‌ و موثرتر ارتش در مبارزه با قاچاقچیان سلاح و مهمات در سال آینده تصریح کرد: در سال جاری، کشفیات زیادی از محموله‌های سلاح قاچاق غیر مجاز و محموله‌های دیگری در خوزستان کشف و ضبط شده است.
امیر سرتیپ بیدادی در پایان با بیان اینکه مرزهای ایران اسلامی، جای امنی برای قاچاقچیان اسلحه نیست، گفت: نیروی زمینی ارتش به طور مداوم در حال مراقبت و حراست از کیان مرزهای جمهوری اسلامی ایران است و اجازه هیچ‌گونه جولان و فعالیتی را به اشرار مسلح و قاچاقچیان در مرزهای کشور نخواهند داد.

  • نویسنده :
  • منبع :