19 دی: مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، جان هیچ یک از بیماران کووید۱۹ در کشور را نگرفت و مجموع جان باختگان این بیماری در عدد ۱۴۴ هزار و ۸۴۵ باقی ماند.
به گزارش وبدا، از دیروز تا امروز ۹ اسفند ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۶ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۶۷ هزار و ۹۰۶ نفر رسید.
تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۰۳ هزار و ۲۳۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۹۷ هزار و ۷۱۵ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۴۲ هزار و ۳۷۶ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۴۳ هزار و ۳۲۸ دُز رسید.
طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون هفت میلیون ۳۳۹ هزار و ۳۶۵ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۲۸۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.
تاکنون ۵۵ میلیون و ۲۷۹ هزار و ۳۲۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
اکنون هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز قرار ندارد و ۶ شهر در وضعیت نارنجی، ۹۴ شهر در وضعیت زرد و ۳۴۸ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

  • نویسنده :
  • منبع :