19 دی: نماینده ولی فقیه در قم گفت: در بحث عفاف و حجاب باید با متخلفان به صورت معقول، منطقی، حساب شده و برنامه ریزی شده مقابله کرد.
آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در دیدار با فرمانده انتظامی کشور که ۱۱ اسفند در سالن محراب حرم حضرت معصومه (س) انجام شد، عنوان کرد: در قرآن کریم آمده است که حضرت ابراهیم (ع) وقتی پایه‌های کعبه را بنا کردند یکی از دعاهایشان این بود که خدایا این شهر را شهر امنی قرار ده.
وی گفت: هر کاری که برای پیشرفت کشور انجام می‌شود در سایه امنیتی است که وجود دارد و یکی از نهادهایی که امنیت کشور را تامین می کند فرماندهی انتظامی است و جا دارد که از سردار اشتری به خاطر زحماتی که کشیدند هم تشکر کنیم.
وی افزود: در بحث عفاف و حجاب باید با متخلفان به صورت معقول، منطقی، حساب شده و برنامه ریزی شده مقابله کرد و این که از نیروی انتظامی این درخواست‌ها می‌شود به معنای این نیست که دستگاه‌های دیگر وظیفه‌ای ندارند بلکه همه دستگاه‌ها باید مردانه و جهادی وارد شوند.
وی با بیان اینکه دعا و توسل باید در کنار عمل و حرکت عاقلانه باشد، اظهار کرد: عمل بدون دعا برکت ندارد و دعای بدون عمل هم تاثیر ندارد بنابراین اگر می‌خواهیم موفق عمل کنیم باید در کنار خوب کار کردن از دعا و توسل هم غافل نشویم.

  • نویسنده :
  • منبع :