19 دی: مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در پاسخ به دعوت رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و در رأس هیأتی بلندپایه از آژانس، بعدازظهر جمعه به تهران سفر خواهد کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در پاسخ به دعوت «محمد اسلامی» معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران بعداز ظهر جمعه ۱۲ اسفندماه به تهران سفر می‌کند.
وی در این سفر ۲ روزه علاوه بر مذاکره با رئیس سازمان انرژی اتمی با دیگر مقامات عالی‌رتبه جمهوری اسلامی ایران نیز دیدار و ملاقات خواهد کرد. مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی پس از انجام دیدارها و مذاکرات با مقامات ایران، بعدازظهر روز شنبه ۱۳ اسفندماه، تهران را به مقصد وین ترک خواهد کرد.
در همین ارتباط «بهروز کمالوندی» سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران نیز پیش از این از سفر گروسی به ایران خبر داده و تصریح کرده بود: در روزهای گذشته گفت‌وگوهای سازنده و امیدوارکننده‌ای با هیأت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ریاست «ماسیمو آپارو»، معاون پادمانی آژانس داشتیم. بر همین اساس مهندس اسلامی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به‌طور رسمی از «رافائل گروسی»،‌ مدیرکل آژانس دعوت کرد تا به ایران سفر کند.

  • نویسنده :
  • منبع :