19 دی: در آستانه ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، جشن وصال و آئین ازدواج ۳۱۳ زوج بوشهری با حضور رئیس جمهور برگزار شد.
در جریان سفر سید ابراهیم رئیسی به استان بوشهر در قالب دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی، جشن وصال و آئین ازدواج ۳۱۳ زوج جوان بوشهری با حضور رئیس جمهور برگزار شد.
رئیس جمهور در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و همچنین شادباش جشن ازدواج ۳۱۳ زوج بوشهری، بر اهمیت زمینه‌سازی برای ازدواج آسان جوانان تاکید کرد.
آیت‌الله رئیسی با اشاره به تلاش نظام سلطه برای تضعیف نهاد خانواده و ترویج مفاهیم غیرانسانی در این حوزه به عنوان شاخص‌های جعلی مدنیت، توجه به ترویج فرهنگ «تشکیل خانواده» را امری مهم و تسهیل ازدواج جوانان را از اولویت‌های دولت مردمی برشمرد.
بر اساس این گزارش، رئیس جمهور صبح پنجشنبه در سومین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی با استقبال نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر و استاندار از طریق فرودگاه بین‌المللی عسلویه وارد استان بوشهر شد.
افتتاح آب شیرین‌کن شماره ۲ بوشهر، دیدار با مردم این شهر و مردم شهرستان خورموج، دیدار با علمای شیعه و اهل سنت استان بوشهر، نشست تخصصی با سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی و فرهنگی استان بوشهر و شرکت در جلسه توسعه و سرمایه‌گذاری استان بخشی از برنامه‌های سفر دو روزه آیت‌الله رئیسی به بوشهر است.
رئیس جمهور کشورمان همچنین در پایان این سفر در نشست خبری با اصحاب رسانه نتایج و دستاوردهای سفر دوم دولت مردمی به استان بوشهر را تشریح می‌کند.
علی اکبر محرابیان وزیر نیرو، جواد اوجی وزیر نفت، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.
رئیس جمهور ۱۶ مهرماه سال گذشته در قالب دور اول سفرهای استانی به همراه جمعی از وزرا و معاونین خود به استان بوشهر سفر کرده بود.

  • نویسنده :
  • منبع :