19 دی: مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: از امروز گوشت گوساله داخلی از قرار هر کیلوگرم ۲۰۸ هزار تومان در میادین میوه و تره بار تهران و صنوف منتخب عرضه می‌شود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مسعود امراللهی مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی افزود: از امروز شنبه و پیرو دستور وزیر جهادکشاورزی، سازمان امور پشتیبانی امور دام کشور برای تعادل بخشی به بازار گوشت، اقدام به توزیع گوشت گرم گوساله داخلی در سطح میادین میوه و تره بار تهران و صنوف منتخب کرد.
او گفت: قیمت گوشت گوساله از ۲۲۰ هزار تومان قبلی به ۲۰۸ هزار تومان کاهش یافته است.
امراللهی گفت: گوشت گرم گوسفند داخلی و وارداتی هم با قیمت هر کیلوگرم حدود ۲۸۰ هزار تومان از فردا در میادین میوه و تره بار توزیع می‌شود.
مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه فعلا این گوشت‌ها در استان‌های تهران و البرز توزیع می‌شود، افزود: توزیع گوشت در سایر استان‌ها هم تا آخر هفته انجام می‌شود.
امراللهی درباره قیمت پیاز هم گفت: با ورود پیاز وارداتی قیمت این محصول از ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان به ۱۵ هزار تومان برای هر کیلوگرم کاهش یافته و از فردا یکشنبه در همه میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.
  • نویسنده :
  • منبع :