19 دی: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به تمهیدات در نظرگرفته شده برای آب تأمین سالم و بهداشتی در ایام نیمه شعبان گفت: هیچ‌گونه مشکلی در تأمین آب موردنیاز زائران میلیونی جمکران نخواهیم داشت.
مهندس حسن بختیاری با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد با سعادت حضرت صاحب‌الزمان(عج)، از آمادگی کامل شرکت آب و فاضلاب استان قم برای تأمین آب جمکران و بلوار پیامبر اعظم (ص) در نیمه شعبان خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای تأمین آب شرب و بهداشتی زائران مسجد مقدس جمکران در نظر گرفته شده و همکاری لازم با مدیریت مسجد در این زمینه صورت گرفته است.
وی با اشاره به برپایی موکب‌های خدمات‌رسانی به زائران در بلوار پیامبر اعظم، از آبرسانی سیار به این موکب‌ها خبر داد و اظهار داشت: 5 تانکر سیار برای آبرسانی به موکب‌ها در نظر گرفته شده و به تمام موکب‌های مسیر، آبرسانی انجام خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از استقرار 17 تانکر ثابت برای برخی از موکب‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت آبرسانی به موکب‌ها، علاوه بر آبرسانی سیار، شبکه آب فضای سبز شهری در بلوار پیامبر اعظم(ص) نیز به شبکه آب شهری متصل شده تا موکب‌ها در تأمین آب با مشکلی مواجه نشوند.
وی همچنین از آمادگی برای توزیع 100 هزار بطری آب‌معدنی در بین زائران میلیونی جمکران خبر داد و یادآور شد: این آب‌معدنی‌های با مساعدت وزارت نیرو و به همت شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان تأمین و برای توزیع در اختیار شرکت آب و فاضلاب استان قم قرار داده شده است.
مهندس بختیاری با اشاره به حساسیت‌های موجود به ویژه در بحث آبرسانی تصریح کرد: امسال آبگیری تانکرهای آبرسانی از مبدأ کاملاً با نظارت مرکز بهداشت انجام می‌شود و کارشناسان این مرکز ضمن نمونه‌برداری و کنترل دقیق، درب تانکرها را پس از آبگیری پلمب می‌کنند.
وی همچنین از برپایی موکب جهاد تبیین با همکاری صنعت آب و برق قم در بلوار پیامبر اعظم خبر داد و گفت: در این موکب ضمن اجرای برنامه‌های فرهنگی، از زائران نیز پذیرایی به عمل خواهد آمد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به استقرار اکیپ‌های امداد و حوادث آب در محدوده مسجد مقدس جمکران در شب و روز نیمه شعبان خاطرنشان کرد: این اکیپ‌ها به همراه تجهیزات موردنیاز، آمادگی لازم را برای برطرف کردن هرگونه مشکلی احتمالی در زمینه تأمین آب و دفع فاضلاب دارند.

  • نویسنده :
  • منبع :