19 دی: علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه در سفر به مسقط با وزیر خارجه و معاون وزیر خارجه این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور برگزاری کمیته مشورت‌های سیاسی به مسقط سفر کرده با «سید بدر البوسعیدی» وزیر خارجه عمان و همچنین «شیخ خلیفه الحارثی» معاون وزیر خارجه عمان دیدار و گفت‌وگو کرد. 
گفتنی است، وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان نیز روز جمعه ۱۹ اسفند ماه تلفنی گفت‌و‌گو کردند.در گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان، بدر السید البوسعیدی وزیر امور خارجه عمان ضمن ابراز خرسندی از توافق شکل گرفته بین جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی، از طرف خود و دولت عمان به وزیر امور خارجه کشورمان تبریک گفت.امیرعبداللهیان نیز از تلاش‌های قبلی عمان در زمینه حصول توافق بین جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش فارس، ۱۶ تیر ماه سالجاری نیز علی باقری به عمان به منظور دیدار و‌ گفت‌وگو با مقامات عمانی به مسقط سفر و در این سفر با بدر البوسعیدی وزیر خارجه عمان دیدار و گفت‌وگو کرد.



  • نویسنده :
  • منبع :