19 دی: سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد: با انجام مراحل شناسایی، کار تعیین هویت ۷ جانباخته حادثه انفجار منزل مسکونی در تبریز به اتمام رسید و همه پیکرها شناسایی و تعیین هویت شدند.
به گزارش سازمان پزشکی قانونی کشور، در پی حادثه انفجار یک باب واحد مسکونی در شهر تبریز که بامداد روز گذشته(یکشنبه ۲۱ اسفند) اتفاق افتاد، ۷ پیکر به پزشکی قانونی این شهرستان منتقل و اقدامات مربوط به شناسایی و تعیین علت مرگ در خصوص آنان انجام شد.
با اتمام مراحل شناسایی، اسامی این جانباختگان شامل: غلامرضا دلیلی اسکویی فرزند مختار، فهیمه چاپاری فرزند نقدعلی، محمدعلی دلیلی فرزند غلامرضا، آوینا دلیلی فرزند غلامرضا، خلیل حامد اشکی فرزند محمد، اویسا شکری فرزند امیر، پروین عیوضی فرزند فریدون است.
پزشکی قانونی در این گزارش تصریح کرده است در خبر منتشر شده در روز گذشته در خصوص متوفیان این حادثه، متاسفانه اسامی دو تن از قربانیان به صورت اشتباه منتشر شد که ضمن عذرخواهی، اسامی این آنها در این خبر اصلاح شده است.
بر اساس این گزارش، این حادثه حدود ۳ بامداد در یک ساختمان مسکونی ۲ طبقه واقع در خیابان منظریه تبریز رخ داد،این حادثه منجر به تخریب و آسیب خانه های اطراف شد.
مدیر کل مدیریت بحران آذربایجان شرقی گفت: بررسی های اولیه و شواهد موجود نشان می دهد که تخریب منازل مسکونی حادثه روز گذشته در خیابان منظریه کوی اسلامی تبریز ناشی از انفجار مواد محترقه پرخطر بوده است.

  • نویسنده :
  • منبع :