19 دی: دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور کیفرخواست برای صادق زیباکلام و آذر منصوری خبر داد و گفت: پرونده نامبردگان برای رسیدگی به دادگاه ارسال شده است.
به گزارش قوه قضاییه، علی صالحی افزود: در مورد توییت‌های صادق زیباکلام و آذر منصوری درباره بدحالی دختران دبیرستانی که توسط این دادستانی اعلام جرم شده بود، نامبردگان به دادسرا احضار شدند.
وی اظهارداشت: ضمن انجام تحقیقات قضایی و دریافت دفاع و آخرین دفاع متهمان، پرونده‌ها با صدور قرار جلب به دادرسی صادر شده است.
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: پرونده نامبردگان برای رسیدگی به دادگاه با کیفر خواست ارسال شده است.
بر اساس این گزارش، روز گذشته نیز مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره تشکیل پرونده قضایی برای تعدادی از این افراد و رسانه‌های متخلف در دادستانی تهران طی یک هفته گذشته در موضوع انتشار شایعه پراکنی‌ها و دروغ پردازی‌ها درباره مسمومیت دانش‌آموزان گفت: نسبت به اقدام آقای کیانیان براساس آخرین اطلاع، این فرد مرتکب نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر و تشویش اذهان عمومی شده است.
وی درباره صادق زیباکلام و آذر منصوری اظهارداشت: برای دو فرد مورد اشاره، در وقت اداری روز گذشته قرار نهایی جلب دادرسی صادر و پرونده آنها به دادگاه کیفری دو تهران ارسال شده‌است.
ستایشی افزود: اتهام این افراد، نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر و تشویش اذهان عمومی از طریق انتشار مطالب در فضای مجازی است همچنین برای هر دو فرد مورد اشاره نسبت به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام هم قرار منع تعقیب صادر شده است.

  • نویسنده :
  • منبع :