19 دی: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از روز دوشنبه تا آخر هفته جاری شاهد کاهش محسوس دما در کشور خواهیم بود که شدت این کاهش دما در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در نیمه غربی و در روز پنجشنبه در نیمه شرقی کشور خواهد بود که مجددا توصیه می شود مسافرین لباس گرم به همراه خود داشته باشند.
«فریبا گودرزی» اظهار داشت: با ورود سامانه بارشی جدید شاهد آغاز بارش ها در مناطق غربی کشور خواهیم بود که در ایلام، کرمانشاه و کردستان بارش ها از شدت بیشتری برخوردار خواهند بود، بر همین اساس به مسافرین که قصد عزیمت به این مناطق را دارند توصیه می شود قبل از حرکت وسایل گرمایشی را با خود به همراه داشته باشند.
وی با بیان اینکه گستره این سامانه بارشی روز دوشنبه به علاوه بر مناطق غربی کشور به دامنه های جنوبی البرز خواهد رسید، افزود: روز دوشنبه برای استان های البرز، قزوین، تهران و شرق سمنان بارش پیش بینی می شود که در مناطق مستعد این بارش ها به صورت تگرگ خواهد بود. همچنین با شمالی شدن جریانات آب و هوایی در دریای خزر شاهد بارش باران در استان های مازندران و گیلان خواهیم بود.
کارشناس سازمان هواشناسی با تاکید بر اینکه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه بیشتر مناطق کشور شاهد بارش باران خواهند بود تصریح کرد: از روز دوشنبه تا آخر هفته جاری شاهد کاهش محسوس دما در کشور خواهیم بود که شدت این کاهش دما در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در نیمه غربی و در روز پنجشنبه در نیمه شرقی کشور خواهد بود که مجددا توصیه می شود مسافرین لباس گرم به همراه خود داشته باشند.
گودرزی در تشریح وضعیت آب و هوای تهران گفت: از روز دوشنبه شاهد بارش های بهاری در پایتخت خواهیم بود.


  • نویسنده :
  • منبع :