19 دی: رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای لیزینگی در تهران خبر داد و گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، یک مرد جوان در سه سال گذشته سه شرکت تاسیس کرده و تحت عنوان فروش خودروی سنگین به صورت لیزینگی، مبالغ زیادی از شهروندان کلاهبرداری کرده است.
به گزارش پلیس پایتخت تهران، سرهنگ علی ولیپور گودرزی اظهارکرد: با وقوع کلاهبرداری‌های متعدد در قالب تاسیس شرکت‌های تحت عنوان فروش خودروی سنگین به صورت لیزینگی به نام «کیان دیزل ایرانیان» از شهروندان، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در نخستین‌ گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت و مخفی‌گاه متهم را در شمال تهران شناسایی کردند و پی بردند این مرد جوان قصد دارد با تاسیس یک شرکت دیگر از شهروندان کلاهبرداری کنند.
ولیپور گودرزی اضافه کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند همچنین یک سلاح کلت کمری به همراه سه فشنگ جنگی از مخفی‌گاه این مرد جوان کشف شد.
وی افزود: متهم پس از انتقال به اداره چهاردهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد تاسیس شرکت تحت عنوان فروش خودروی سنگین اعتراف و ۱۰۴ مالباخته تاکنون تشکیل پرونده داده اند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

  • نویسنده :
  • منبع :