19 دی: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از شناسایی ۶۳۴ مبتلای جدید و ۲۲ جان باخته در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
به گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۱۱ هزار و ۶۲۵ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۶ هزار و ۸۹۱ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۷۶ هزار و ۴۵۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۹۴ هزار و ۹۶۹ دُز رسید.
از دیروز تا امروز ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۴۰ نفر از آنها بستری شدند؛ همچنین مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۹۲ هزار و ۲۵۵ نفر رسید.
در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۵ هزار و ۳۹۱ رسید و تا کنون ۷ میلیون ۳۴۶ هزار و ۵۶۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
۷۲۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۵۵ میلیون و ۹۰۱ هزار و ۶۳۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
در حال حاضر ۱۹ شهرستان وضعیت قرمز، ۴۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۳۳ شهر در وضعیت زرد و ۱۵۱ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

  • نویسنده :
  • منبع :