19 دی: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام و دستگیری یکی از سر شبکه‌های باند سازمان یافته قاچاق سلاح و مهمات و کشف ۲۰ قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۴۰ تیغه خشاب غیرمجاز در شهرستان ایرانشهر خبر داد.
سردار دوستعلی جلیلیان روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: پس از اطلاع مأموران پلیس اطلاعات مبنی بر انتقال تعدادی سلاح جنگی از مرزهای شرقی و اینکه قاچاقچیان قصد انتقال آن با یک دستگاه خودرو سواری به محلی مشخص را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با هدایت فنی پلیس اطلاعات با پایش‌های دقیق و بررسی تحرکات منطقه، محل تردد خودروها را شناسایی و بلافاصله با اجرای عملیات برنامه ریزی شده موجب غافلگیری قاچاقچیان و زمین گیر شدن آنان شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری یکی از سر شبکه های باند قاچاق سلاح و مهمات در این عملیات تصریح کرد: ماموران در بازرسی دقیق از خودروی قاچاقچیان ۲۰ قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۴۰ تیغه خشاب غیرمجاز کشف و یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ نیز توقیف شد.
وی با تاکید بر اینکه وجود سلاح غیرمجاز یکی از عوامل بسترساز جرایم خشن اعم از تیراندازی، سرقت‌های مسلحانه و قتل است و از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در ارتباط با قاچاق سلاح و مهمات و همچنین دارندگان سلاح غیرمجاز دارند را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

  • نویسنده :
  • منبع :