19 دی: فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری عاملان ضرب و شتم و حمله به طلبه آمر به معروف در چمارسرای رشت خبر داد و گفت: متهمان برای بررسی بیشتر و تکمیل پرونده در اختیار پلیس هستند.

سردار عزیزالله ملکی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به ایراد ضرب و شتم یک نفر طلبه روحانی توسط تعدادی از اراذل و اوباش و چاقوکشی منجر به جراحت وی از ناحیه کمر افزود: به دنبال چاقوکشی و ضرب و شتم و حمله به یک طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر در منطقه چمارسرای رشت در تاریخ نهم فروردین ماه، بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری عاملان حمله به وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی با تاکید بر لزوم احیاء امر به معروف و نهی از منکر و حمایت همه جانبه پلیس از این فریضه الهی گفت: پس از انجام یک سری اقدامات فنی و با اشرافیت پلیس، سرانجام هر چهار نفر از عاملان ایراد ضرب و جرح و حمله به آمر به معروف شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی گیلان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی، برخورد پلیس با اراذل و اوباش و گردنکشان را قاطع و پشیمان کننده خواند و اظهار کرد: متهمان برای بررسی بیشتر و تکمیل پرونده در اختیار پلیس هستند.
به گزارش ایسنا، روحانی آمر به معروف و ناهی از منکر در مورخه نهم فروردین ماه به دنبال تذکر به کشف حجاب یک زن در محله چمارسرای رشت، با چاقو مورد حمله تعدادی از اراذل و اوباش قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده بود.

  • نویسنده :
  • منبع :