19 دی: سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی گسترده به کشور خبر داد و گفت: بارش‌ها دوشنبه شب از شمال غرب کشور آغاز و تا روز چهارشنبه به سمت مرکز و پایتخت گسترش می‌یابد.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، فعالیت سامانه بارشی از دوشنبه شب آغاز می‌شود و روز سه شنبه در همه استان‌های غربی از شمال غرب تا جنوب غرب شاهد بارش خواهیم بود.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، فعالیت این سامانه به‌تدریج گسترش پیدا می‌کند و به نواحی مرکزی و دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی می‌رسد.
این سازمان همچنین برای امروز (شنبه) از بارش‌های رگباری و پراکنده در چند استان از جمله شمال آذربایجان غربی و شرقی و ارتفاعات کرمان خبر داد.
فردا (یکشنبه) نیز در شمال سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و شمال هرمزگان بارش پراکنده را داریم.
بر اساس اعلام هوشناسی، از امروز تا روز یکشنبه (۲۰ فروردین‌ماه) در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب، وزش باد شدید در برخی نقاط برخی استان‌ها پیش بینی می‌شود. وزش باد در نقاط مستعد با احتمال خیزش گرد و خاک، کاهش دید و کاهش نسبی کیفیت هوا مورد انتظار است.
روند افزایش دما نیز تا روز دوشنبه در اغلب مناطق کشور ادامه دارد.
امروز هوای پایتخت صاف و آفتابی است و تا روزهای دوشنبه و سه‌شنبه روند افزایش نسبی ادامه دارد. تهران در روز چهارشنبه تحت تاثیر فعالیت سامانه بارشی بارانی خواهد بود.

  • نویسنده :
  • منبع :