19 دی: معاون امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ تا روز پنجشنبه ۲۴ فروردین خبر داد.
دکتر حسن مروتی با اشاره به اینکه تا کنون بیش از ۴۴۰ هزار داوطلب در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ ثبت نام کرده اند، گفت: به‌منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا امروز یکشنبه ۲۰ فروردین ماه موفق به ثبت نام در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که بتوانند تا روز پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه نسبت به نام نویسی اقدام نمایند.
معاون امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: داوطلبان لازم است در ابتدا با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir نسبت به مشاهده، تایید هویت و دریافت کد ۱۹ رقمی از سامانه اقدام نموده و سپس با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.
دکتر مروتی در خاتمه یادآور شد: داوطلبانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل کرده‌اند در صورت تمایل می توانند تا تاریخ فوق نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

  • نویسنده :
  • منبع :