19 دی: اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پس از استعفای علی فتح الله زاده که برای دومین بار در چند هفته اخیر رخ داد، جانشین مدیرعامل این باشگاه را تا زمان برگزاری مجمع انتخاب کردند.

علی فتح الله زاده که بامداد امروز سه شنبه برای دومین بار در طول یک ماه گذشته از مدیرعاملی باشگاه استقلال استعفا کرد، جای خود را به حجت کریمی عضو و رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال داد.
این تصمیم در نشست امروز هیات مدیره باشگاه اتخاذ شد.
علی فتح الله زاده که جانشین مصطفی آجورلو شده بود، پس از آنکه نتوانست مطالبات استراماچونی سرمربی سابق آبی پوشان را پرداخت کند و این تیم از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد، با انتشار پستی استعفایش را اعلام کرد.
با این حال اعضای هیات مدیره باشگاه با این استعفا مخالفت کردند تا وی به کارش برگردد.
اما این پایان کار نبود و اسناد و مدارکی که سازمان خصوصی سازی در مورد مسائل مالی باشگاه استقلال در زمان مدیریت فتح الله زاده منتشر کرد، این مدیر باتجربه را وادار به استعفا کرد. سازمان خصوصی سازی تاکید کرده بود که فتح الله زاده باید 5 میلیارد تومانی که به خاطر مطالباتش از حساب باشگاه برداشته بود را برگرداند اما وی پس از استعفای دومش اعلام کرد این مبلغ را برنمی گرداند.
به گزارش مهر، پیش از این عنوان شده بود اوایل اردیبهشت مجمع باشگاه استقلال برای تعیین تکلیف مدیریت و اعضای هیات مدیره جدید این باشگاه تشکیل خواهد شد.
سازمان خصوصی سازی در ماه های اخیر بارها تاکید کرده است که هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تغییرات کلی خواهند داشت و چهره های جدیدی وارد هیات مدیره این دو باشگاه می شوند.

  • نویسنده :
  • منبع :