ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نماز عید سعید فطر امسال در مصلای بزرگ امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه) و به امامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) برگزار می‌شود.
ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر تهران در اطلاعیه شماره یک خود، اعلام کرد: روزه‌داران ارجمند، به فضل الهی، نماز عید سعید فطر امسال در مصلای بزرگ امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و به امامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) برگزار خواهد شد.
این اطلاعیه در ادامه افزود: نظر به پیش بینی استقبال ویژه نمازگزاران عزیز، تلاش خواهیم کرد افتخار میزبانی و خدمت را با تسهیل حضور و تکریم وجود شریفتان در حد وسع و توانمان پاس داریم، که البته این مهم، با همراهی و همکاری شرکت کنندگان در این رویداد بزرگ مقدور و میسور خواهد بود.
ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر تهران یادآور شد: علاوه بر استفاده از ظرفیت اطلاع‌رسانی رسانه ملی و رسانه‌های گروهی، نقشه محل برگزاری، چگونگی اتصال صفوف، نقاط استقرار سرویس‌های خدماتی و تیم‌های راهنمایی و امدادی، مسیرهای تردد، مکان پارک خودروهای شخصی و جمعی، محدودیت‌های ترافیکی و برنامه‌های متنوع و جذاب جانبی، به تدریج و تا روز برگزاری، از طریق کانال https://eitaa.com/namazjomeh_tehran در پیام‌رسان ایتا تقدیم خواهد شد.
اطلاعیه «عید بندگی و همبستگی» را به عنوان شعار محوری برای رویداد امسال انتخاب شده عنوان کرد و افزود: از اصحاب قلم و هنر و فعالان فضای مجازی دعوت می‌شود با تولید و انتشار محتوای متناسب با مفاهیم بلند این مناسبت و نعمت الهی، در ثواب هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن نماز وحدتبخش عید فطر مشارکت داشته باشند.
بر اساس این گزارش، رهبر معظم انقلاب آخرین بار در عید فطر سال ۱۳۹۸ نماز عید را با حضور گسترده نمازگزاران تهران در مصلای تهران اقامه کرده بودند و پس از آن به دنبال شیوع ویروس کرونا در جهان به دلیل رعایت نکات بهداشتی، برگزاری این آیین معنوی با حضور ایشان میسر نشد.

  • نویسنده :
  • منبع :