19 دی: طبق اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در ۲۴ ساعت اخیر، ۲۷ تن از هموطنان به دلیل ابتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و ۱۷۰ مبتلای شناسایی شده هم در مراکز درمانی بستری شدند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از روز جمعه تا امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۲۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند.
همچنین مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور از ابتدای همه گیری این ویروس به هفت میلیون و ۶۰۳ هزار و ۹۱ نفر رسید و تاکنون هفت میلیون ۳۵۱ هزار و ۵۷۹ نفر از بیماران بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۷ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری نیز به ۱۴۵ هزار و ۸۰۸ رسید.
همچنین ۸۰۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.
تاکنون ۵۶ میلیون و ۱۶۱ هزار و ۷۲۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
در حال حاضر ۱۲ شهرستان وضعیت قرمز، ۶۱ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۷۰ شهر در وضعیت زرد و ۱۰۵ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.
تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۱۰۹ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۱۰ هزار و ۷۹۴ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۹۰ هزار و ۹۵ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۵۱۵ هزار و ۹۹۸ دُز رسید.

  • نویسنده :
  • منبع :