19 دی: نماینده شاهرود گفت: دادن کارت هدیه به روستاییان ارتباطی به تبلیغات ندارد. هدف کمک است و باز هم که به روستاها برویم به افرادی که زحمت کشیدند هدیه می‌دهم و به این کار افتخار می‌کنم.

علی اصغر خانی، نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، در واکنش به انتشار فیلمی از خود که در حال هدیه دادن به افراد حوزه انتخابیه است، گفت: فیلم پخش شده از بنده که در حال هدیه دادن به یکی از افراد حوزه انتخابیه هستم کاملاً تایید شده است. در حقیقت این فیلم را در کانال خودمان گذاشته بودیم و رسانه‌ها از آن کانال فیلم را برداشتند. 

به گزارش منیبان، بخش هایی از گفت و گوی خانی را در ادامه می خوانید: 

-فیلم مذکور مربوط به محروم‌ترین منطقه میامی و شاهرود است. نکته مهم این است که اولین‌بار نیست کارت هدیه به افراد می‌دهیم قبل از این هم وقتی به مناطق محروم می‌رفتیم در کنار پیگیری پروژه‌های عمرانی به مردم کارت هدیه می‌دادیم.

-وقتی فردی با بزرگواری به استقبال می‌آید، براساس رسم و رسوم منطقه برای خوشامدگویی گوسفندی ذبح می‌کند و یا گروهی سرود می‌خوانند، اینکه برای جبران قسمتی از این بزرگواری هدیه‌ای به آنها بدهیم اقدام مناسبی است کما اینکه بزرگان و ائمه اطهار توصیه کردند دست به خیر داشته باشید.

-کارت هدیه تنها برای قدردانی از افرادی بود که در مراسم خوشامدگویی زحمت کشیده بودند، در مناطق محروم حوزه انتخابیه که نمونه‌ای از این مناطق در فیلم مشاهده شد اقدامات عمرانی فراوانی انجام دادیم و از هر ۱۰ مشکلی که مردم مطرح می‌کنند حداقل ۶ مورد را حل می‌کنیم. ما برای دادن کارت هدیه به مناطق محروم نمی‌رویم.

-در واقع وقتی به مناطق مذکور می‌رویم مردم به استقبال می‌آیند و هر کدام در حد توان اقدامی انجام می‌دهند. به عنوان مثال فردی اسفند دود می‌کند و یا دیگری سرود می‌خواند از کنار این زحمات بی‌تفاوت نمی‌گذریم و کمک می‌کنیم. البته باز هم کمک می‌کنیم چنانچه در این ۳ سالی که بنده نماینده مردم شاهرود و میامی بودم کمک کردم و همچنان کمک خواهم کرد و به این امر افتخار می‌کنم.

-دادن کارت هدیه ارتباطی به تبلیغات ندارد. هدف کمک است و باز هم که به روستاها برویم به افرادی که زحمت کشیدند هدیه می‌دهم و به این کار افتخار می‌کنم.

-بنده از روز اول که نماینده شدم و به روستاها می‌رفتم با پول شخصی خودم کمک می‌کردم. دین و شرع مقدس ما می‌گوید که وقتی فردی برای شما کاری انجام می‌دهد شما به او محبت کن، یکی از مصادیق محبت هم کارت هدیه دادن است.

پیش از این، فیلمی از علی اصغر خانی، نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی در حال توزیع کارت هدیه میان روستائیان منتشر شده بود.





  • نویسنده :
  • منبع :