19 دی: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایان هفته جاری و تعطیلات عید فطر را شامل تردد موتورسیکلت و محدویت ها در محور کرج - چالوس، محور هراز و محور تهران - فیروزکوه - قائمشهر را اعلام کرد.
سرهنگ احمد شیرانی در بیان محدودیت های ترافیکی ایام پایان هفته و تعطیلات عید فطر گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ تا ساعت ۶ روز دوشنبه تاریخ چهارم اردیبهشت ۱۴۰۲ از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروز کوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.
محدویت‌های تردد در محور کرج-چالوس
وی ادامه دادتردد انواع تریلر، کامیون وکامیونت از محور کرج-چالوس کماکان ممنوع است.
وی یادآوری کرد: همچنین در این ایام تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه ۳۱ فروردین تا یکم اردیبهشت از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴، از کرج میدان امیرکبیر و آزاد راه تهران –شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.
سرهنگ شیرانی افزود: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴روزهای یکشنبه و دوشنبه، سوم و چهارم اردیبهشت از کرج (میدان امیر کبیر) و ابتدای آزاد راه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و درصورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.
وی به یک تبصره دراین مورد اشاره کرد و افزود: در صورت افزایش حجم تردد در روز شنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۲ تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ با هماهنگی و اعلام ماموران پلیس راه در محل از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزاد راه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.
محدویت های تردد درمحور هراز
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: همچنین تردد همه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.
وی ادامه داد: تردد همه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه سی‌ام و سی‌ویکم فروردین همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه دوم تا چهارم اردیبهشت از محور هراز ممنوع است.
سرهنگ شیرانی افزود: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای یکشنبه و دوشنبه سوم و چهارم اردیبهشت از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز در صورت اعلام ماموران مستقر در محل، از آب اسک به رودهن(محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.
محدویت های تردد درمحور تهران-فیروزکوه-قائمشهر
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور اعلام کرد: تردد انواع تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۳۰و ۳۱ فروردین از مسیر جنوب به شمال محور تهران - فیروزکوه - قائمشهر و بالعکس ممنوع است.
سرهنگ شیرانی ادامه داد: تردد انواع تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای یکشنبه و دوشنبه چهارم و پنجم اردیبهشت از مسیر شمال به جنوب محور تهران - فیروزکوه - قائمشهر و بالعکس ممنوع است اما اجرای محدودیت‌های ذکر شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.
  • نویسنده :
  • منبع :