19 دی: به‌گفته سرپرست مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش، معلمان تا ۹ اردیبهشت برای بارگذاری مدارک رتبه‌بندی فرصت دارند.
رتبه‌بندی معلمان هم‌اکنون در مرحله ثبت اعتراض و بررسی اعتراضات فرهنگیان قرار دارد و به‌گفته معاون امور مجلس رئیس جمهور بیش از 300 هزار نفر از معلمان نسبت به رتبه‌ خود معترض هستند.
در همین ارتباط مجتبی هاشمی؛ سرپرست مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره ثبت مدارک جدید برای رتبه‌بندی معلمان اظهار کرد: معلمانی که مراحل رتبه‌بندی را طی و کارنامه خود را مشاهده کردند تا 9 اردیبهشت برای بارگذاری مدارک جدید فرصت دارند.
وی افزود: برخی معلمان به‌دلیل طی نشدن تمام مراحل رتبه‌بندی و قطعی نشدن رتبه‌ها، موفق به مشاهده کارنامه خود نشدند که به‌محض قطعی شدن رتبه‌ها و تأیید توسط هیئت‌های ممیزه، کارنامه آنها قابل مشاهده خواهد بود و پس از آن 10 روز برای ثبت اعتراض فرصت دارند، این گروه از معلمان نگران نباشند چون حق آنها برای ثبت اعتراض محفوظ است.
سرپرست مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: به‌دلیل گستردگی کار، فرآیند قدری زمان‌بر شد اما به‌زودی تمام اعتراضات را تعیین تکلیف می‌کنیم.
وی با اعلام اینکه کمیسیون موارد خاص به‌زودی تشکیل خواهد شد، متذکر شد: این کمیسیون پس از بررسی‌های لازم به معلمانی که بنا به دلایلی نتوانستند مدارک را بارگذاری کنند، فرصت مجدد خواهد داد.
  • نویسنده :
  • منبع :