19 دی: قائم مقام شهردار کرمانشاه از راه اندازی «بوستان تولد» در کرمانشاه طی سالجاری خبر داد.
برومند نامداری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به لزوم توسعه فضای سبز شهری، گفت: در این زمینه اقدامات تشویقی در دستور کار قرار گرفته که یکی از آنها راه اندازی بوستان تولد  است.
وی افزود: در این بوستان خانواده هایی که به تازگی صاحب فرزند شده‌اند، می‌توانند مراجعه کرده و نهال در اختیار آنها قرار داده  و می توانند این نهال را به نام فرزند خود کاشته و از آن پیوسته مراقبت کنند.
وی تصریح کرد: همچنین سایر افراد می توانند در سالروز تولد خود مراجعه کرده و به مناسبت تولد خود نهالی را به نام خود کاشته و از آن مراقبت کنند.
نامداری گفت: این امکان هم وجود دارد که خانواده هایی که عزیزی از دست داده‌اند، به یاد عزیز از دست رفته در سالروز تولد او نهالی را در این بوستان کاشته و از آن مراقبت کنند.
قائم مقام شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: نهال های کاشته شده در این بوستان از نوع مثمر خواهد بود، چرا که مقام معظم رهبری هم بر توسعه فضای سبز و هم بر کاشت درختان مثمر تاکید دارند.
وی با بیان اینکه هنوز محل این بوستان مشخص نیست، گفت: در حال حاضر در حال شناسایی محلی هستیم که امکان توسعه آن وجود داشته باشد، چرا که اطمینان داریم این طرح مورد استقبال مردم کرمانشاه قرار خواهد گرفت.
نامداری تاکید کرد: این بوستان در سال جاری راه اندازی شده و اطلاع رسانی در خصوص محل آن و نحوه مراجعه شهروندان صورت خواهد گرفت.

  • نویسنده :
  • منبع :