19 دی: فرماندار شهرستان بابلسر جزییات مراسم وداع با پیکر آیت الله سلیمانی عضو فقید مجلس خبرگان در استان مازندران را اعلام کرد.
مجتبی قلی پور باقری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شب گذشته طی جلسه ای با حضور خانواده مرحوم آیت الله سلیمانی در خصوص برگزاری آیین وداع و تشییع این عالم بزرگوار برنامه ریزی و تصمیم گیری انجام گرفت.
وی ادامه داد: بر این اساس مراسم وداع با پیکر این روحانی بزرگوار امشب از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲ در مصلی بابلسر با حضور آحاد مردم ولایتمدار مازندران و این شهرستان برگزار خواهد شد.
فرماندار شهرستان بابلسر و مسول اجرایی ستاد وداع و تشییع پیکر آیت الله سلیمانی اعلام کرد: سخنران این مراسم آیت الله محمدباقر محمدی لایینی، نماینده ولی فقیه در مازندران است.
وی گفت: نماز میت بر پیکر این عالم بزرگوار و شخصیت برجسته دینی مازندران فردا، هشتم اردیبهشت ماه در مصلی بابلسر قرائت می شود و پس از نماز جمعه مراسم تشییع پیکر ایشان از مصلی تا امامزاده رضا بابلسر انجام می شود.
قلی پور باقری افزود: براساس هماهنگی ها و برنامه ریزی های صورت گرفته پس از برنامه تشییع در بابلسر، پیکر آیت الله سلیمانی به قائمشهر و شیرگاه برای تشییع منتقل می شود.
بر اساس این گزارش، آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ماه در یکی از بانک‌های شهرستان بابلسر مورد حمله مسلحانه یک فرد قرار گرفت و جان باخت و ضارب بلافاصله دستگیر و تحت بازجویی نیروهای امنیتی قرار گرفت.
عباسعلی سلیمانی اسبوکلائی (زاده ۱۳۲۶ در اسبوکلا سوادکوه) از ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ تا ۹ فروردین ۱۴۰۱ امام جمعه کاشان بود.

  • نویسنده :
  • منبع :