۱۹ دی: نمایندگی مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: اظهارنظر منتشر شده از من که در شب استیضاح وزیر صمت در خیابان سمیه حواله خودروی شاسی بلند برای تعدادی از نمایندگان صادر شده است کذب و دروغ است.
سید احمد رسولی نژاد روز پنجشنبه با اشاره به انتشار اخبار غلط به نقل از وی درباره صدور حواله خودرو برای برخی از نمایندگان پیرو استیضاح سابق وزیر صمت گفت: بنده در طول چند روز گذشته مصاحبه‌های متعددی را با برخی از سایت‌های خبری داشتم و امشب ملاحظه کردم که یکی از سایت‌های خبری به نقل از بنده مطلب کذبی را منتشر کرده است.
نمایندگی مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس افزود: خبرنگار این سایت خبری از من سوال کرد که آقای علیرضا بیگی نماینده تبریز گفته‌اند؛ در پی استیضاح سابق وزیر صمت، حواله خودرو در بین نمایندگان توزیع شده است، آیا این مسئله صحت دارد و یا خیر؟ در پاسخ گفتم: «من آن روز درگیر جلسه استیضاح وزیر صمت و جز سخنرانان اصلی بودم و این مساله را خودم به چشمم ندیدم، اما بعد از اینکه شاهد کاهش شدید آرای موافقین استیضاح شدیم، دو بحث در مجلس مطرح شد، اما این مسائل تنها در حد شایعه بود.» این نکته را به آن خبرنگار گوشزد کردم و گفتم: «من فرصت نکردم که این مسئله - شایعات - را مورد بررسی و تحقیق قرار دهم»
رسولی نژاد ادامه داد: بنده در ادامه به آن خبرنگار گفتم که دو مطلب را در حد شایعه در آن جلسه شنیدم؛ یک اینکه گفته شده بود، شب قبل از استیضاح در ساختمان مرکزی وزارت صمت، در خیابان سمیه تعدادی از نمایندگان با وزیر صمت جلسه داشتند و شایعه دوم این بود که توسط یکی از معاونان وزارت صمت تعدادی حواله در مجلس توزیع شده است.
وی ادامه داد: من به آن خبرنگار اصلا این طور نگفتم که تعدادی حواله خودرو در پی استیضاح وزیر صمت در مجلس توزیع شده است و این مطلب را تنها آقای بیگی گفته اند و به بنده ربطی ندارد.
رسولی نژاد افزود: همچنین بنده به خبرنگار آن سایت خبری گفتم که چون در زمینه این شایعات تحقیق نکرده‌ام، هیچ وقت هم در این چند ماه بعد از استیضاح، این موضوع را در جایی مطرح نکردم و گفتم که در جریان نیستم و این موضوعات در حد شایعه مطرح بوده است، چراکه بنده، نه در روز جلسه استیضاح سابق در این زمینه صحبتی کردم و نه بعد از آن هم راغب بودم که این موضوع را پیگیری کنم.
وی تاکید کرد: متاسفانه از قول بنده در این سایت خبری نوشته شده که در شب قبل از استیضاح وزیر صمت، حواله خودرو توزیع شده است در حالی که گفتم تعدادی از نمایندگان در شب استیضاح وزیر صمت با وی جلسه داشته اند.
این نماینده مجلس بیان کرد: همچنین به آن خبرنگار گفتم که در جلسات استیضاح این موضوع مسبوق به سابقه است که یا وزیر استیضاح می‌شده و یا با آرای کمی بر مسند امور باقی می‌مانده است و سابقه نداشته وزیر استیضاح شود و تعداد مخالفین استیضاح، از موافقین استیضاح بیش از صد نماینده بیشتر باشد، بنابراین بنده گفتم که در این شرایط، اینگونه بحث‌ها و دو شایعه مورد ذکر مطرح شد.
وی تاکید کرد: بنابراین صحبت‌های بنده با صحبت‌های علیرضا بیگی نماینده تبریز فرق دارد و تنها گفتم که این موارد ذکر شده، در حد شایعه مطرح بوده است لذا مطالبی که در برخی از سایت‌ها از قول بنده در زمینه استیضاح سابق وزیر صمت نوشته شده اند کذب محض است و بنده تمامی آنها را تکذیب می کنم.
  • نویسنده :
  • منبع :