۱۹ دی: فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان میناب در عملیاتی پلیسی ۸۵ کیلو و۵۰۰ گرم ماده مخدر شیشه را توقیف کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری در تشریح این خبر افزود: ماموران انتظامی میناب با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان با کار فنی و اطلاعاتی بر روی اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد افیونی مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند محموله‌ای از موادمخدر را به وسیله یک دستگاه خودرو پژو۴۰۵ از شرق استان در مسیر «جاسک - میناب» انتقال دهند و در حال حاضر محموله در یکی از روستاهای اطراف در منزلی انباشت است.
وی بیان کرد: در این راستا بلافاصله ماموران وارد عمل شدند و با اقدام‌های پلیسی و هوشمندانه منزل محل انباشت موادمخدر را شناسایی و با هماهنگی قضایی و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.
فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: در این عملیات طی بازرسی از منزل ۸۵ کیلو و ۵۰۰ گرم مشتقات ماده مخدر شیشه کشف و یک نفر نیز دستگیر و به همراه پرونده تحویل مرجع قضایی شد.
سردار جعفری با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم و معرفی نامبرده به مرجع قضایی خاطرنشان کرد: در سایه اقدام‌های اطلاعاتی پلیس، سوداگران مرگ از توزیع و انتقال این محموله مواد افیونی که به واقع توزیع و مصرف هر گرم آن گرفتار کننده مردم است باز ماندند و از شهروندان نیز انتظار داریم در صورت اطلاع از اینگونه موارد، مراتب را به پلیس گزارش کنند.
  • نویسنده :
  • منبع :