۱۹ دی: فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری یکی از عوامل شهادت سرهنگ دوم «سعید مریدی» رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر رودان استان هرمزگان در جنوب استان کرمان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری توضیح داد: ۲۲ فروردین ماه سال جاری در پی شهادت مظلومانه رییس پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان رودان استان هرمزگان طی درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر که منجر به کشف مقادیری مواد افیونی شد، مراتب شناسایی و دستگیری متهمان متواری و عوامل اصلی دخیل در شهادت این مأمور جان برکف مجموعه انتظامی به صورت ویژه در دستور کار پلیس این استان و دیگر مناطق همجوار قرار گرفت.
وی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر رودان در جریان تحقیقات تخصصی خود به سرنخ هایی از حضور و ترددهای مخفیانه یکی از متهمان در شهرستان کهنوج در جنوب کرمان دست یافتند که با انعکاس این خبر به پلیس این شهرستان و با رصد اطلاعاتی و تلاش بی وقفه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کهنوج، مخفیگاه متهم شناسایی و این فرد در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به حضور این متهم در درگیری منجر به شهادت سرهنگ مریدی و معرفی وی به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: به عنوان همرزمان این شهید و به نمایندگی از مجموعه انتظامی استان کرمان بار دیگر به خانواده این شهید عزیزمان ادای احترام و به همگان اعلام می کنیم پلیس هرگز اجازه نمی دهد خون پاک مدافعان امنیت کشور که برای تأمین نظم و امنیت مردم و مرزهای میهن جان خود را فدا می کنند، پایمال شود.
بر اساس این گزارش، شهید مریدی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر رودان هرمزگان در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در بخش رودخانه این شهرستان به فیض شهادت نائل آمد.
  • نویسنده :
  • منبع :