19 دی: طبق اعلام منابع مطلع، آنیشا و ریحانه انصاری از تیم جاسوسان فرانسوی بازداشت شدند.

به گزارش منابع مطلع، اعضای یک جلسه تشکیلاتی متشکل از عناصری با سوابق وابستگی به گروهک‌های ضد انقلاب مارکسیستی، منافقین و جاسوسان فرانسوی بازداشت شدند. 
این منابع آگاه اعلام کردند: بازداشت‌شدگان که جملگی دارای سوابق بازداشت بوده و با برخورداری از عفو مقام معظم رهبری آزاد شده بودند، با هدف طراحی و هماهنگی برای ایجاد تنش در تجمعات کارگری و معلمین و هدایت آن‌ها به سوی اعتصابات سراسری و نیز برجسته‌سازی مجدد پروژه مسمومیت‌های مصنوعی در مدارس گردهم آمده بودند.
بنابراین خبر، مریم اسداللهی (معروف به آنیشا) و ریحانه انصاری نیز از افراد دستگیر شده هستند که سال گذشته به دلیل ارتباط و همکاری با دو جاسوس فرانسوی دستگیر شده بودند.
به گزارش فارس، سال گذشته و در آستانه روزهای معلم و کارگر، جاسوسان یاد شده به منظور ساماندهی اغتشاشات و تزریق پول به عوامل آن ها وارد کشور شده که توسط مأموران وزارت اطلاعات و پس از مدتی تعقیب و کشف مرتبطین داخلی بازداشت شده بودند. بازداشت‌شدگان در منزل سرکرده اسبق یک کانون خودخوانده و غیرقانونی صنفی گردهم آمده بودند و طبق اطلاعات موجود، این جلسه با هدایت عناصر خارج از کشور و با پوشش بازدید از خانواده زندانیان برگزار شده بود.
  • نویسنده :
  • منبع :