۱۹ دی: یادگار امام با بیان این‌که «کار در رسانه به‌ویژه رسانه مکتوب سخت و طاقت‌فرساست» گفت: افرادی می‌توانند در این حرفه موفق باشند که عاشق کار خود باشند.
حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی، در دیدار با خانواده مرحوم حسین عبداللهی مدیر مسئول روزنامه آرمان در اولین سالگرد درگذشت وی بار دیگر ضایعه درگذشت آن مرحوم را به خانواده ایشان تسلیت گفت و با بیان این‌که «کار در رسانه به‌ویژه رسانه مکتوب سخت و طاقت‌فرساست» اظهار داشت: افرادی می‌توانند در این حرفه موفق باشند که عاشق کار خود باشند و مرحوم حسین عبداللهی از این جنس بود. نگاه حرفه‌ای، تخصصی و پشتکار از جمله شاخصه‌های مهم مرحوم عبداللهی بود و رسانه‌های تحت مدیریتش از رسانه‌های تاثیرگذار در مسائل سیاسی و اجتماعی و... در کشور به‌ویژه تهران و قم بودند.
یادگار امام تصریح کرد: گسترش رسانه‌های مجازی کار را برای رسانه‌های مکتوب دشوار کرده است؛ بنابراین رسانه‌های مکتوب برای جذب و حفظ مخاطب باید در تولیدات خود از نوآوری و خلاقیت استفاده و به موازات فعالیت مکتوب، حضور موثری در فضاهای مجازی داشته باشند تا شاهد کاهش تاثیرگذاری رسانه‌های مکتوب در جامعه نباشیم.

  • نویسنده :
  • منبع :