19 دی: رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری سارق منزل تحت پوشش پاکبان و کشف اموال مسرقه به ارزش بیش از ۴ میلیارد ریال خبر داد.
سرهنگ جعفر عباسعلی پور، رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر سرقت وسایل منزل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت و در بررسی‌های اولیه مشخص شد اقلامی از قبیل طلاجات، وسایل برقی، ظروف، شیرآلات و ... از منزل موصوف به سرقت رفته است.
او ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام یکسری اقدامات پلیسی متوجه شدند شخصی میانسال در مراحل متعدد با پوشش رفتگر شهرداری، در دو مرحله با یک دستگاه خودروی پیکان وانت به محل مذکور مراجعه و اموال منزل را به سرقت برده است.
رئیس پلیس آگاهی استان قم اضافه کرد: در تحقیقات تکمیلی هویت مالک خودروی موصوف شناسایی و مشخص شد که وی از رفتگران اخراجی شهرداری بوده و از منزل همکار سابق خودش سرقت کرده است.
عباسعلی پور بیان کرد: کارآگاهان موفق شدند سارق مذکور را شناسایی و دستگیر کنند و با همکاری وی، خریدار اموال مسروقه را نیز شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و اموال مسروقه را به ارزش بیش از ۴ میلیارد ریال از وی کشف کنند.
او گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

  • نویسنده :
  • منبع :