19 دی: مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: طبق برنامه‌های پیشنهادی وزارت نیرو تمام مشترکان کشاورزی این کلانشهر می‌توانند با خاموش کردن پمپ‌های برقی تامین آب مزارع خود از ساعت ۱۱ تا ۱۸ و استفاده در ساعات دیگر شبانه روز از برق کاملا رایگان استفاده کنند.
عبدالحمیدعباس شیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: به منظور عبور موفق از پیک بار تابستان سال جاری و حفظ پایداری شبکه برق وزارت نیرو پاداش‌ها و مشوق‌های بسیار خوبی برای مشترکین در نظر گرفته است که ضرورت دارد این مشوق‌ها به اطلاع شهروندان برسد.
شیاری ادامه داد: براساس رویکرد تشویقی وزارت نیرو پاداش‌ها به شکل پلکانی تا ۲۰ هزار ریال برای صرفه‌جویی درهر کیلو وات ساعت پیش‌بینی‌ شده است.
وی افزود: تجربه موفق گذر از پیک برق سال ۱۴۰۱ و پرداخت ۹۲۵ میلیارد ریال پاداش نشان داد مشترکین برق می‌توانند با اجرای برنامه‌های مورد نظر وزارت نیرو علاوه بر کمک به حفظ پایداری شبکه از مزایا و پاداش‌های صرفه جویی نیز بهره‌مند شوند.
شیاری با اشاره به مشوق‌ها و پاداش‌های وزارت نیرو در بخش کشاوری تصریح کرد: در این راستا طی برنامه‌ریزی صورت گرفته کشاورزان این منطقه به ۲ گروه تقسیم شدند که ۵۰ درصد اول از ساعت ۱۱ تا ۱۶ عصر و گروه دوم از ساعت ۱۳ تا ۱۸ نسبت به خاموش کردن پمپ‌های مزارع اقدام می‌کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: مشترکین برق با استفاده از توصیه‌های کارشناسان مصرف خود را در ماه‌های آینده در مسیر صیانت از انرژی برق مدیریت کنند.
  • نویسنده :
  • منبع :