19 دی: بعد از برگزاری مجمع باشگاه استقلال در صبح امروز که بدون حضور وزیر ورزش و هیات مدیره استقلال انجام شد، با پیشنهاد مطرح شده از سوی وزارت ورزش و جوانان و تنفس ایجاد شده، مجمع آتی باشگاه استقلال یکشنبه آینده (٢١ خرداد) برگزار می‌شود.
مجمع عمومی باشگاه استقلال در شرایطی صبح امروز در وزارت ورزش و جوانان آغاز شده که حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و همچنین اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در این نشست حضور نداشتند.
در این جلسه مرتضی فلاح نماینده وزارت ورزش و جوانان، قربان‌زاده به عنوان نماینده وزارت اقتصاد و ستاری به عنوان نماینده وزارت دادگستری  حضور دارند.
در جلسه امروز در وزارت ورزش هیات مدیره استقلال تغییر نخواهد کرد و با توجه به نظر وزارت ورزش، پس از بررسی گزینه‌های هیات مدیره تا چند روز آینده در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد.
هیات مدیره جدید انتخاب نشد
وزارت ورزش و جوانان در همین راستا نوشت: با پیشنهاد مطرح شده از سوی وزارت ورزش و جوانان و تنفس ایجاد شده، مجمع آتی باشگاه استقلال به منظور ترمیم هیات مدیره باشگاه استقلال یکشنبه آینده (٢١ خرداد) برگزار می‌شود.
وزارت ورزش و جوانان و همینطوران مدیران دو تیم مایل به برگزاری مجموع عمومی نبودند و روز گذشته مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان هم در توییتی به این مساله واکنش نشان داد و گفت مدیران این دو باشگاه باید به فکر نقل و انتقالات دو تیم و شادی دل هواداران باشند اما قربان‌زاده تاکید کرده بود که مجمع دو تیم برگزار خواهد شد.
  • نویسنده :
  • منبع :