19 دی: دبیر ستاد انتخابات استان آذربایجان غربی گفت: مدیرانی استانی که قصد نامزدی برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی دارند از امروز یک هفته مهلت دارند تا از مسوولیت خود استعفا دهند.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی، عبدالله مددی، روز پنجشنبه با اعلام این مطلب اظهار کرد: بر مبنای جدول زمانبندی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری که ۱۱ اسفند امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد، مهلت استعفای مشمولان ماده ۲۹ قانون انتخابات و مشاغل همتراز، از نوزدهم تا بیست و پنجم خرداد ماه (یعنی شش ماه قبل از آغاز ثبت نام داوطلبین انتخاباتی) تعیین شده است.
وی ادامه داد: مدیرانی که قصد نامزدی برای انتخابات آتی را دارند از امروز ۱۸ خرداد ماه به مدت یک هفته مهلت دارند تا از مسوولیت خود استعفا دهند.
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و دبیر ستاد انتخابات استان آذربایجان غربی افزود: لزوم استعفای مدیران برای ثبت نام در انتخابات، در اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور تصریح شده و در اطلاعیه شماره دو نیز ۵۷۸ عنوان شغلی همتراز بندهای الف و ب ماده ۲۹ قانون انتخابات مشخص و اطلاع رسانی شده است.
وی تاکید کرد: در اطلاعیه شماره ۳ ستاد انتخابات کشور نیز، تعداد دیگری از مشاغل مشمول ماده ۲۹ قانون انتخابات کشور، معین و اعلام شده‌اند که لازم است داوطلبان برای اطمینان از نتیجه استعفای خود، به اطلاعیه‌های ستاد انتخابات کشور توجه و استعلام لازم را بعمل آورند.
لر اساس تقویم انتخابات، زمان ثبت نام رسمی داوطلبان، از ۱۹ تا ۲۵ آذر ماه ۱۴۰۲ تعیین شده است.
  • نویسنده :
  • منبع :